Materialen voor Medisch Fitness

Bij welke klachten kan ik je helpen

Je kunt o.a. bij mij terecht met de volgende klachten:
– Whiplash
– Rugklachten
– Schouder- en nekklachten
– Krachtverlies na ziekte, operatie of een ongeval
– Lage rug- en bekkenklachten
– Kankersurvivors

Ook bij vermoeidheid of futloosheid door depressie of een burn out kan beweging helpen om je meer energie te geven.

Je ontvangt een trainingsschema dat gericht is op jouw trainingsdoelen, maar ook op je algehele fitheid en uithoudingsvermogen. Grote spiergroepen zoals borst, benen en rug (en buik) worden waar mogelijk altijd in het programma meegenomen.

Indien jouw klachten niet in onderstaand lijstje staan vermeld, zal ik naar je specifieke situatie kijken.
Mogelijke trainingsdoelen:
– soepeler traplopen
– minder pijn tijdens het lopen
– gemakkelijker opstaan
– versterken van de nekspieren bij een whiplash
– verminderen van pijn
– meer energie krijgen

Voordat we kunnen starten met een training, kan ik je afhankelijk van jouw klachten wellicht adviseren om naar een zorgprofessional te gaan. Zoals een fysiotherapeut.

Personal training

Sporten met maximaal 4 personen. Iedereen sport individueel met zijn eigen trainingsschema. Waar mogelijk beginnen we de eerste training 1-op-1 zodat je je in alle rust de eerste set oefeningen eigen kunt maken.

Er zijn verschillende momenten in de week waarop je kunt trainen. Hiervoor kun je je per week inschrijven. Als je iedere week een vast moment wilt reserveer ik dat uur standaard voor je. Vol is vol.

Beschikbare trainingsmomenten:
Dinsdag: 15.00 – 16.00 en 16.15 – 17.15 uur
Woensdag: 13.45 – 14.45, 15.00 – 16.00, 16.15 – 17.15, 18.45 – 19.45 en 20.00 – 21.00 uur
Donderdag: 13.45 – 14.45, 15.00 – 16.00 en 16.15 – 17.15 uur
Vrijdag: 15.00 – 16.00 en 16.15 – 17.15 uur

Meer informatie over de prijzen is te vinden op de pagina tarieven.

Meer informatie over de opbouw van de trainingen en wat je van mij kunt verwachten lees je op de pagina ‘Aanpak‘.

Verantwoord sporten

Om in de 1,5 m samenleving verantwoord te kunnen sporten volg ik waar nodig en mogelijk de richtlijnen van de RIVM en het protocol van NL Actief. Alle gebruikte materialen en oppervlakten worden na iedere training schoongemaakt.

Voorzorgsmaatregelen bij afspraken op de trainingslocaties:

  1. Houd 1,5 meter afstand.
  2. Alleen op afspraak.
  3. Kom alleen of kom met personen uit jouw huishouden.
  4. Kom niet eerder dan de afgesproken starttijd naar de accommodatie;
  5. Blijf thuis als je een van de volgende klachten hebt:
    neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging (vanaf 38 C°).
  6. Blijf thuis als iemand in jouw huis koorts heeft (vanaf de 38 C°) en/of benauwdheidsklachten.
  7. Schud geen handen.
  8. Volg altijd gegeven aanwijzingen op.
  9. Ga voorafgaand aan de afspraak/het bezoek thuis naar het toilet.
  10. Was voorafgaand aan de afspraak/het bezoek je handen met zeep, minimaal 20 seconden.
  11. Verlaat direct na het sporten de accommodatie.

Kennismaken/intake

Via dit formulier kun je een gratis en vrijblijvende kennismaking/ intake aanvragen.

Logo NL Actief

Geregistreerd NL Actief Fitness- en Personal Trainer